Sudah bulan 10....


posted by umiradhi on , ,

No comments

Hari ini sudah masuk Oktober
pejam celik, pejam celik kita dah menghampiri penghujung tahun
kejap je masa berlalu
dalam tempoh 10 bulan ni, banyak perkara berlaku dalam hidup aku
pahit, manis, masam, masin, kelat..semua ada
inilah dinamakan kehidupan
tak semua manis, tak semua pahit
ada pasang surutnya..

semoga aku tabah menghadapi setiap dugaan mendatang
semoga aku terus dilindungi Allah s.w.t
semoga aku sentiasa dilimpahi rezeki dari Allah s.w.t
semoga aku tetap bersyukur dengan setiap yang diberikan olehNya
semoga aku mampu memegang amanah yang ada di atas bahuku
semoga aku menjadi isteri, ibu dan anak yang setia pada tanggungjawab
dan banyak lagi lah semoga yang tak dapat nak ditulis di sini..

walau apa pun semoga yang aku harap, aku ingat dan pegang pada satu perkara

MANUSIA HANYA MERANCANG, ALLAH YANG MENENTUKAN..




Leave a Reply