senamrobik eksotik


posted by umiradhi on

No comments

Ari ni datang ofis dengan semangat baru..yela, baru balik kursus 3 hari di Dusun Eco Resort kt Bentong.
Memula memang aku x nak g kursus tu sebab kesian anak aku, tak tido malam la dia sbb menyusu badan. tapi terpaksa jugak, diaorg x terima reason lain kecuali preggy.
sampai sana, aktiviti diaorg buat ok jugak..seme ada, indoor n outdoor. alaaa, kursus kt mana2 pun lebih kurang sama jer.
kena main paintball, berakit, laluan berhalangan, senamrobik, buat persembahan, menari, menanyi n mcm2 lagi la.
kt sana aku kagum dgn sorang fasilitator ni, org dia kecik je tp suara ya Allah, kuat beb...hehehe
paling aku tak tahan bila time senamrobik, dia punya stail...fuyoooooo
badan meliuk lintuk (betul ke aku eja, lantakla). aku sendiri tak sempat nk tiru step dia
bab ni, budak lelaki apa lagi..asyik gelak je kt belakang tgok tayangan free depan mata. dorang siap panggil senamrobik eksotik lagi.
lelaki, biasala kan..suka nakal2
tapi bagi aku, seksi jugak senamrobik tu..yela, gaya ntah apa2.
tp dia buat cam cantik je, kiutttttttt sangat.hehehe
kursus tu memang best, makan pun sedap (6 x sehari, kt ofis @ umah x pernah mkn byk tu) tapi aku x sabar nak balik
tu seme pasal anak aku la....rindu giler kt dia. dahla sana line x clear (huhuhu)
aku harap lepas ni company x hantar lagi g kursus dlm hutan. kesian kt pengarang jantung aku.
sape lagi kalau bkn 2 hero dlm hidup aku...sorang umur 11 bln, sorang lagi 27thn. tp dua-dua encem + kiut.hehehe

Leave a Reply